Ontwikkelkaart.png

Tussenproduct (2019)

In de zomer van 2019 presenteerde de Werkplaats de eerste analyses van de wijk in het Tussenproduct. Dit document bestaan uit drie onderdelen: het Gebiedsprofiel, de Ontwikkelvisie en de Ontwikkelstrategie.

In het gebiedsprofiel is door Springco Urban Analytics een analyse gemaakt over hoe en waar mensen wonen in de wijk Overvecht, welke vraag er is rond wonen in Overvecht en welke mogelijkheden de wijk hiervoor kan bieden. De Ontwikkelvisie die is uitgevoerd door stedenbouwkundig bureau KCAP is gekeken waar eventueel nieuwe doelgroepen zich zouden kunnen vestigen en hoe de ideale wijk van toen weer de ideale wijk van nu kan worden. Fakton Consultancy heeft in de Ontwikkelstrategie gekeken naar een geschikte strategie om met de ontwikkelvisie aan de slag te gaan.

In November 2019 heeft de Werkplaats het Tussenproduct gepresenteerd tijdens een bijeenkomst van de Wijkraad. Deze presentatie is ook terug te vinden op deze site.

 
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now